nuffnang

Saturday, June 30, 2012

My Name is Zorro

IMG-20120629-02384

Helllooooo…

Nama saya ialah Zorro.. comel tak saya? Smile

Ekceli baru je semalam saya berkeluarga angkat dengan famili Princess Nur dan anak-anaknya iaitu si boboy dan zahra. Mama nur beli saya dengan tuan asal iaitu Khairi yang tak sampai dua bulan pun saya tinggal dengan dia… kesian saya kan? umo saya baru je masuk 4 bulan tapi dah bertukar tuan sebanyak 3 kali..

Khairi kata dia nak jual saya sebab dia nak beli ibu kucing betina yang baru..*takpatutbetulakhairini* agaknya sebab saya ni nakal sangat kot.. semalam pun saya dah terloncat loncat masa sampai di rumah baru mama.. anak-anak mama pun kemain lagi seronok bermain dengan saya bila saya gigit-gigit manja tangan diaorang..hehe

IMG-20120629-02391

tengok tu.. yaya seronok betul bermain dengan saya… dia cuba test samada saya ni menikus ke tak.. dia tak tau yang saya ni memang aktif bab bab tangkap objek ni.. kat umah tuan lama pun saya kejar lipas dan tikus tu sampai diaorang tak berani keluar.. baka maine coon la katakannn… memang hebak la saya ni ekekeke…

IMG-20120629-02397IMG-20120629-02394

sampai ke malam pun saya aktif lagi bermain..

IMG-20120629-02401

teruk betul saya di ragging oleh yaya dan boboy ni.. diaorang asyik suh saya kejar tali je manjang… memang capek la saya… pheww!

IMG-20120629-02385

Penat la main… nak relaks la dulu.. baru hari pertama dengan tuan baru ni stress la jugak rasanya.. makan pun tak berapa lalu lagi.. huhu

5 comments:

Anonymous said...

Hahahaha,... xpatut2.... he3.... Nakal ke???? Sy dah lama cari baka ni... jual kat sy murah2 bleh x???? RM700 ke RM800 ke... muka dia memang maine coon tu,... susah dapat ni... ada lagi x????

Princess Nur said...

hehe...siapa ni ye? nanti akak kalau nak beli kucing ye..ada member jual :)

Anonymous said...

oooo.... tapi sy nak muka camnie.... boleh bg no member akak yg jual x???? nk beli.... ada lg x baby mainecoon camnie?????

Princess Nur said...

nanti akak tanya dia ek..gimme ur fb or email account

Anonymous said...

e-mail sy: senangsangat33@yahoo.com
boleh hantar no orang yg jual kucing tu kat akak x???? akak ambik berapa rm kucing tu????