nuffnang

Wednesday, February 8, 2012

Kembali

Selamat Malam..

Malam ni baru aku buat come back selepas beberapa lama menyepi dari blog ni..ekekeke

Sory ye korang.. Ekceli tuan punya blog ni tersangattla bizi dengan urusan duniawi yang berkaitan dengan kerjayanya sebagai Pegawai Latihan.. Memang letih non ado menguruskan program latihan kepada pegawai2 di jabatan yang bertali arus walaupun baru awal tahun... Huhuhu..

Flashback selama menghilang..

Last week pegi ke Bukit Gambang Resort City untuk Kursus Team Building kepada Pegawai Kumpulan A dan B. Bestt sangatla kursus ni sebab semua peserta enjoy dengan outdoor game yang dibuat oleh Active Academy Bukit Gambang.. Pendek kata boleh hilangkan stress masa kursus tu.. Walaupun ada yang cuak dan nampak macam malas nak pegi pada mulanya tapi at last masing2 nampak puas hati dengan mengikuti kursus ni.. Buktinya bila aku sebagai Ketua Program melihat borang penilaian program yang dihantar oleh peserta yang majoriti memberi markah fullmarks dan tiada penilaian yang tidak berpuas hati dengan penganjuran program tersebut.. So sebagai Ketua Unit Latihan memang aku puas hati dan berbangga dengan pencapaian program kali ni..

Gambar masa program nanti aku upload hari minggu ni ye.. Ni update kat hp je.. Sambil nunggu solat Isyak..

Eh, korang dah makan? Aku belum.. Tunggu encik suami balik.. Jap lagi nak makan satey yang dibeli di pasar malam siang tadi.. Namanya gi pasar malam tapi beli waktu petang..apa kejadahnya kau ni nur ye? Hehe..

Ok lah ye darling2 semua.. Nak gi solat Isyak dulu..Mana yang singgah baca entri ni terima kasihh sangat2 pada uols.. Jangan lupa tinggal jejak ye.. Nanti akak pegi blog korang balik ;)

~Luv u~
Sent from my BlackBerry® Smartphone via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

me suya said...

finally.ada jugak update.. hehehe

Misz-ella said...

rindu kat nur .. ber updet juga akhirnya ye.

Hans Hanis said...

hehehe
sekarang ramai orang busy :-)


P/S : Nak Minta Tolong Bantu Hans Menang iPad 2

http://hanspunyablog.blogspot.com/2012/02/pusingan-akhir-contest-gadget-impian.html