nuffnang

Thursday, October 28, 2010



huaarggghhh...mengantuknya mata nii..berat semacam jer..rasa macam ada kampit beras je kt kelopak mata nii...minggu ni saya betul2 down..tak tau kenapa.. badan letih dan sakit2.. mengantuk berpanjangan..rasa seram sejuk..macam2 ada..

nak keje malas..takde mood..tapi bila bukak blog dan tengok ader kawan2  yg mula menjenguk blog saya strusnya menjadi follower tetiba rasa bersemangat pulak nak bercerita..:) saya mula mencongak..baru 10 hari blog ini diwujudkan dah dapat 7 follower..hmm..bleh tahan..kalau 30 ari dapat dalam 20 followers pn ok dah.. 20 orang sebulan X 12 bulan = 240 followers...haha..berangan..kekeke..

for this week pkiran saya benar2 kosong..takleh nak pikir..beku..huhu..tengokla next week..harap2 saya pulih semula dan dapat menconteng di sini...hmmm...

p/s: terima kasih kepada anda yg sudi singgah dan menjadi kawan baru saya..

~lot of luv~

No comments: