nuffnang

Sunday, October 24, 2010

Princess is unwell..


ngantuk eh..petang2 camni dok berkurung dalam ofis rasa ngantuk semacam jer..tak tau la nape..dah la sejak 2-3 ari ni badan rasa tak ssedapp jer..nak demam pun ader..suara dah ilang..tekak sakit..kafla fenin.. betis pun sakit.. pewut pulak gastrix.... adoiyaa...banyak penyakit betul la singgah kat aku nii..huhu..

yang pasti aku tak dapat pegi stadium bukit jalil sabtu ni untuk menonton perlawanan akhir bola sepak Piala Malaysia Kelantan vs N9..maklumla sapa yg nk temankan mak bonda yang masih bersedih tu kan? :(

harap2nya cepat la penyakit2 ku ini sembuh..skrang ni dah tk bleh nak wat keje aper..nak wat keje opis pun malas..keje umah apa lagi..huk~

p/s: lusa nak kena gi miting kat putrajaya..hukhuk..



4 comments:

SyidaGorjes said...

get well soon!
bola bole tgk kat tv.hehehe

Princess Nur said...

thanx dear..

.::WaNiE::. said...

cepat2 sembuh eh ;)

Nanie said...

Moga cepat sembuh...