nuffnang

Sunday, July 1, 2012

Dating Berdua

Malam ni kita dating berdua je dengan encik suami keluar makan roti canai dengan kari gear box yang awesome di restoren 'roti canai sabar menanti' namanya..

Dah lama tak pekena roti canai dengan kari kat sini.. Petang tadi terbayang-bayang masa balik keje terus bbm incik suami ajak dia makan kat sini malam ni..

Kebetulan si Yaya dah tertido lepas maghrib tadi.. Penat agaknya balik dari mengaji petang tadi.. Boboy lak macam biasa.. Tak suka nak mengikut kami keluar malam-malam.. Just stay at home sambil tengok tv lagi bagus katanya..

Mama dengan papanya apa lagi.. Berdating la sekali sekala tanpa ditemani si anak.. :)

Sila..sila
Sent from my BlackBerry® Smartphone via Vodafone-Celcom Mobile.

7 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

seronoknyer g berdating, berdua-duaan.Tingat zaman kapel2 dulu kan?hehehe

Mohdkamarul Hisam said...

elok la tu skli sklo keno gak berdating .. eratkan hubungan la katakan insyallah mengekalkan kasih sayang .. :)

Nasuha said...

emm lama tak makan roti canai..

me suya said...

Manow ni kak nur?

eMMe said...

umphhh! suka tgk makanan, selera je saya rasa,hahaha! yea la, dah nakmasuk waktu lunch kan.. lapar pun bertandang.... grrrrr~

BUDI PRASETYO said...

wah kayaknya enak sekali, klu main kesini pasti kucaba. Salam kenal dikunjungan perdana ini.

Ietams said...

marvellousnye! kat mane ni