nuffnang

Saturday, July 7, 2012

Hepi Besday Atam!


Dah masuk 2 tahun rupanya dak kecik ni..
Mujur la matok ada kat rumah minggu ni,bleh celebrate sesama,kalau minggu depan dah terbang ke Johor pulak dia..

Sory ye Atam cayang.. cik nur tak sempat beli hadiah..
tengok status mama atam tadi baru tau arini besday dia.Tunggu ciknur beli hadiah kat Bandung je la minggu depan eaa..

sambut besday sekali dengan bukak puasa reramai..harus ada nasik ayam airtangan bonda yang palingg sedap..kebetulan hari ni masuk Bulan Nisfu Syaaban.. jadi harusla ramai yang berpuasa untuk ambil berkat dan tambah pahala katakan..

kek besday..kejap jer..zup zap zup zap dah nak habis.. cepat balik umah ye abang..nanti tak sempat makan kek ni dikerjakan oleh kakak dan abang atam..hehe
Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

BLADE EDGE said...

salam akak...

lama dah x dtg blog ni..

Princess Nur said...

@BLADE EDGE Alhamdulillah sihat..tq dik!

BLADE EDGE said...

hehe.. saya pun sihat2 jer..