nuffnang

Thursday, June 13, 2013

Pak guard jumpa hantu??

Semalam tetiba keluar cerita hot di ofis..
Cerita pak guard terserempak dengan entiti berbaju putih dengan rambut separas kaki bisa menaikkan bulu roma aku sampai rasa nak demam hehe..

Kisahnya begini..
Macam biasa pak guard yang baru ni buat rondaan sekitar jam 3 pagi di kawasan dewan auditorium di ofis aku. Masa sampai kat dewan tu dia rasa nak terkencing lalu masuk ke tandas wanita bersebelahan dewan tu. Tetiba masa keluar tandas tu kedengaran bunyi apatah macam soseh soseh camtu..

Disebabkan naluri ingin tahu tu tinggi si pak guard ni pun menjengukla kat dinding yang dikesan bunyi datang dari arah situ..

Dannnnnnn

Satu entiti berbaju putih dengan rambut separas kaki dilihat berdiri memandang ke arah beliau..

Aku tanya budak yang bercerita pasal cerita ni .. 'cantik ke hodoh?'

'Eh..cantikkkk' katanya..

Fuh....serius seram ahkak dengar...

Naik segala bulu wooo!!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/ms/thumb/f/fc/Anak_pontianak.jpg/200px-Anak_pontianak.jpg

posted from Bloggeroid

1 comment:

Mas Zull said...

assalamualaikum aty...seram juga ni...:)