nuffnang

Thursday, January 24, 2013

Boboy masuk wad

Akhirnya aku terpaksa masukkan anak sulungku ni di kbmc. Semalam pukul 11 malam bawa dia ke sini setelah seminggu dia mengadu perutnya sakit. Dalam tempoh tu jugak dia miss 3 hari ke sekolah. Kemuncaknya semalam bila dia muntah sampai 5 kali dan aku dengan encik faris bawa dia ke hospital semula untuk di wadkan.

Mulanya aku ingatkan anak aku ni sakit perut angin jer. So aku bagi dia ubat gastrik. Tapi tak hilang jugak sakitnya. Dua hari lepas tu dia ngadu cirit pulak. Last2 muntah kat sekolah dan pening kepala.

Alahai kesiannya anak aku sorang ni. Budak boboy ni kalau dapat penyakit mesti melarat. Kalau tak masuk wad susah nak sembuh sakit dia ni. Tapi bila dah masuk wad dan dapatkan rawatan doktor pakar kanak2 baru la sembuh sakitnya. Antibodi lemah kau ni nak.. huhu..kesian..


posted from Bloggeroid

1 comment:

Harith Iskandar said...

moga2 dia cepat sembuh.amin