nuffnang

Wednesday, January 23, 2013

RM200

Alhamdulillah.. Orang kata rezeki jangan ditolak.. Musuh jangan dicari.. Tak gitu?!

Tengahari tadi aku ke sekolah anak-anak terima duit bantuan persekolahan tu. Dalam surat jemputan gitau pukul 2 dah kena berada di sekolah. So dalam 2.15 camtu aku dah sampai di sekolah. Daftar dulu untuk dapat kupon. Sapa takde kupon tu takleh tukar dengan duit RM100 untuk seorang anak. Jadi sebab anak aku 2 orang dapat la 2 kupon.

Tunggu punya tunggu pukul 3 baru majlis bermula. Tunggu VIP UMNO kata kau. Pastu dengar ceramah pulak dekat sejam.. Alahaii..dah la keje aku banyak lagi nak buat kat opis.. Terpaksa la demi nak dapatkan fulus percuma tu. Bukannya kemaruk sangat tapi dah hak kita kan? Takkan tak nak ambik..

Pukul 4 lebih baru la settle semua. Aku sampai opis balik dah jam 4.30 ptg. Pukul 5 dah tamat waktu kerja.. Esok lak cuti Maulidur Rasul. Hmmm.. Elok la sangat..terpaksa tunda semua kerja aku demi RM200 tu..

Ok takpe2.. malam ni mama belanja anak2 makan seafood nak? ♡hϱϱ♡hϱϱ♡hϱϱ♡"̮..

Sent from my BlackBerry Torch9800® Smartphone via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

Evagurl Izma said...

samalah kat sek ni. sampai ke ptg baru abis majlis. huhu

Waney Zainuddin said...

alhamdulillah. rezeki anak2 :)
Kisah ibu pencen muda

rohayu osman said...

rezki anak2.. alhamdulilah...