nuffnang

Saturday, June 25, 2011

Ada ke Kawan-kawan yang Masih Ingat Pada Saya?

Lamanya tak update blog dengan cerita atau kisah yang panjang berjela.. nak buat camana..kesibukan kerja mengatasi segalanya.. time ofis agak sibuk dengan macam-macam kerja dan orang yang datang nak mengadap kita.. bukan tak buka internet langsung tapi masa untuk mengadap internet lelama sangatla terbatas.. waktu lunch tengahari pulak sibuk berkejaran mengangkut anak-anak balik dari sekolah.. petangnya pula, pulang agak lewat dari ofis dan badan rasa tersangatla fenat sehingga otak menjadi tepu dan takde idea langsung nak menulis… huhuhu.. teruk betul ai ni kan? buat entry pun macam sampah jer..

Orang lain ada blog semua rajin je menghapdate.. tapi kita punya blog ni.. ehehe *korang bole nilai sendiri la kot ;)* agak-agaknya ada ke orang yang rindu kat blog ai ni? ada lagi ke kawan2 setia yang rajin menjenguk ke sini? minta maaf la ye kawan-kawan kalau ada yang terasa korang je yang rajin masuk ke sini tapi tak dapat kunjungan balas ai semula… bukan itu yang ku mahu tetapi dek kerana keterbatasan masa dan keadaan saya yang sentiasa bizi di alam nyata ni menjadikan masa untuk membuat kunjungan balas dan blogwalking agak terbatas.. tapi lepas ni ai akan cuba sedaya upaya untuk kembalikan masa berblog seperti masa mula2 ai naikkan blog ni dulu..hoccay? =)

Ekceli ai rindu uols sangat2 dan saaaayaaanggg uols ketat-ketat.. ehehehe…. nantikan entry ai yang tak best langsung ni  esok lusa dan seterusnya okeh?? mmmuuaaahhss..

4 comments:

Unknown said...

ahaha..sap etak rindu akak.die memang rugi le..

Rtp Farra Arisha said...

ohh rindu jugak kat k.nurrr. lama jugak nampaknya k.nur tak update blog, mesti dah bersawang kann. hehe. klo ada waktu free, update cerita pjg lebar lg ok!!! tak sabar nak baca yg seterusnya :))

Lizan said...

ni ramai yang gindu dendam ni... kalao free hapdate la ya..boleh kita hadap ramai2...hehe

ejaMaria said...

aku ada... slalu masuk tp tak tinggal jejak je... jgn la sedey dear... :)