nuffnang

Friday, August 26, 2011

Ngok btul..hehe

Seorang pendengar menelefon penyampai radio

Pendengar : hello,sy nk buat ucapan.
Penyampai : ye sila kan.
Pendengar : saya nk buat ucapan untuk ayah yg tengah basuh kereta, mak yg tengah memasak, abang yg sedang tengok tv dan kakak yg sedang angkat kain di luar.. dengan ucapan.. TENGAH BUAT APA TU =D X_X =)) radio kita


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

me suya said...

hahaha dah ade jawapan tapi kecoh nak kepochi lagi yer~

EnciK AxixOu said...

hahahha...cm 2 pown boley..padahal dh jawab awl2..haha

pena rozie said...

Tapi kan ade gak tuju ucapan pd member tengah tido. Mcm member die dengar. Kan dah tahun kwn die tengah tido.

Princess Nur said...

@Pena Rozie: tapi dia dh bgtau ucapan tu ditujukan kat mak, ayah, abang dan kakak dia tu ehehehe..

BLADE EDGE said...

hahaha.. sengal jer..