nuffnang

Wednesday, August 17, 2011

Ramadhan ke-17

Dah habis makan baru teringat nak ambik gambar..hehe

Alhamdulillah..

Dah kenyang berbuka dengan menu soto ayam.. Hari ni berbuka kat umah abang aku..sambil sambut besday anaknya si wardina waffin yang dah masuk umur 7 tahun.. Dah namanya bulan puasa so takdelah nak buatan sambutan yang meriah bagai.. Cukupla panggil kami satu famili dengan mak datang berbuka puasa dan makan kek dirumahnya..

Apapun terima kasih banyak2 ye tuan rumah..soto tu sedap..bertambah tambah kami makan..lain kali jemputla lagi..hari hari pun boleh :)


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

8 comments:

BuLat i2 CirCLE said...

wah bnyk b'beno mkanan .

JIJI YU said...

dah habes makan..tapi mee bersepah lagi tu kak..

me suya said...

waaa seronok..
suya balik hujung minggu ni~

Mr.B[e]ave[R] said...

tengok pon da kenyang nih..hehe

Sunyai said...

Jolo ko sedak? acu ata sini sket nok rasa. kekekeke

SyidaGorjes said...

sedapnya kek.....
dah lama tak makan kek......

i mis u kek....


hihihi

tiefazatie said...

sis..best tue kek!lama dh xmkn nie..adeh..

KC@ella said...

sedap nmpk kek tu nur..