nuffnang

Friday, November 11, 2011

11.11.11

Assalamualaikum, Salam 1Malaysia n gud morning semua!

Still kat atas katil..
Celik mata terus teringat.. Eh? Ari ni 11.11.11 laa.. Nak kena buat entry ni! *padahal tak tau nak citer apapun* heeee~

Apa istimewanya tarikh ni? Mestila la special kan.. 6 bijik nombor 1 tuu.. Aku syak ramai pasangan yg melangsungkan pada hari ni.. So tahniah la kepada yg bersanding hari ni ye! Akak pun dapat banyak undangan kenduri ari ni.. Sampai 4-5 buah rumah nak kena tuju ni.. tak tau nak g yang mana satu dulu lepas jumaat karang huhuhu!

Kebetulan tarikh ni juga jatuh pada hari Jumaat yang mulia.. Yang buat majlis kesyukuran sempena daging korban tak abis lagi pun ada nampaknya.. Contoh terdekat: jiran sbelah umah aku..hehe

Tapi kan 11.11.11 ni cuma satu tarikh dan nombor yang cantik je pada aku sebab ia berdasarkan kalendar omputih tu je bukannya kalendar Islam kita yang mana ada juga tarikh istimewa lagii berkat macam 1 Ramadhan dan 10 Zulhijah setiap tahun.. Tak gitu? ;)

Sekian entry merapu dari aku di pagi 1.11.11 ..

Sent from my BlackBerry® Smartphone via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

me suya said...

tertinggal 1 kat bawah tu kak nur.. hehehehe ari ni 11 kan.. lalalala
happy weekend sis... :P

kakchik@ella said...

Pada KC arini biasa jer. tak da beza dgn semlm dan hari2 lain.