nuffnang

Tuesday, November 22, 2011

Banjir Oo Banjir .. Kampung Kita Naik Air Ooo..

Sila nyanyikan lagi ‘Banjir” nyanyian Harun Salim Bachik .. heheh ..
Hujan berterusan bermula dari malam kelmarin hingga ke saat ini .. masa aku keluar rumah menuju ke pejabat pagi ni begini la keadaannya di sekitar kawasan rumah dan dalam perjalanan ke ofis .. huhu ..nurhayati air melimpah di atas padang dan disekeliling rumah jiran
image tengok .. ni baru je hujan semalaman ..
image imagedalam perjalanan ke pejabat .. cuaca mendung dan hujan lebat  menyukarkan perjalanan
image pukul 8.00 pagi still on the road .. suppose dah sampai ofis
image hujan lebat masa tiba di ofis .. masa ni air kat longkang dah melimpah keluar .. tapi mujurla tenghari tu hujan reda skit .. kalau tak memang dah banjir agaknya kat dalam ofis huhu..
imageHarap harap tidak terjadi banjir besar macam 2 tahun lepas.. kalau tak, jenuh nak kena berangkut barang barang di dalam pejabat ni .. huhu

7 comments:

Miss PIJAOSIX said...

Salam kak..

Pengalaman banjir ni memang memeritkan. Saya dah pernah rase..Nak membasuh n mengemas tu, masyaAllah...PENAT!!

ejaMaria said...

take care... jangan selalu terkena hujan... jangan main air banjir... ingatkan anak-anak... ;p

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

dah banjir ke kak nur? alahai, spare barang dapur awal2 n banyak2 oke...

tinta hatiku said...

Hurmmm... harap tahun ni x banjir besar, sebagaimana yg diramalkn oleh peramal kaji cuaca.... kalau x, teruk bebenor ler bandar Kuala Krai... Budak2 pn blum abis peksa lg neiyh.... huhu


Jom beli stok dapur siap2....

simply nana said...

ye ke k nur?musim hujan dah kembali.mintak2 tidak berterusan hujan ni.risau gak...jg diri yea

Brothers Sam said...

kito duk KL nih x meraso banjir *teringin jugak nak main air bah..he3...

Brothers Sam said...

time banjir ni kalu makn ubi kayu rebus best he3..