nuffnang

Wednesday, November 9, 2011

Budak eksaited naik kapal terbang..

Gambar gambar semasa dalam flite pulang ke Kota Bharu semalam (7 Nov 201 1@5.50 pm)..

Ni bukan kali pertama diaorang naik kapalterbang.. Dah berkali kali ekceli.. Tapi biasala budak budak.. Keterujaannya lebih skit nak lagi kalu dapat dok tepi tingkap dan tengok sayap kapal terbang tertutup terbukak.. Hihi..

4 comments:

JunAina said...

budak2 memang macam tu...keterujaan melampau tp kadang2 mak budak pun join jugak...:)

Dalila Hamid said...

biasa le budak2..... excited tu.. :)

YNA said...

adik yna pun sama kak..
klu esok nak naik flight, mlm nih eksaited giler macam jakun je, ahaha

budak2 kan? hehehe

NisaAdnan said...

ORG TUA KALAU NAIK FLIGHT PON TERUJA APA LAGI BUDAK2. HEHE