nuffnang

Thursday, November 22, 2012

34 Sudah...




22 November 2012..

Alhamdulillah .. hari ni genap usia saya 34 tahun .. Encik Faris telah membuat kejutan dengan menghantar sejambak bunga mawar ke ofis .. kebetulan yang sungguh manis sebab pagi ni saya masuk kerja pun dah agak lambat ... kebetulan ada sedikit hal yang perlu diselesaikan pagi tadi .. 

Time saya masuk ofis tu anak-anak buah dah mengusik .. 'nampak bos berseri-seri jer pagi ni..' saya kata 'eh.. apa lak.. saya macam ni je selalu.. ' *lupa rupanya hari ni besday sendiri* hihi..

Cik kerani saya, kak noor pun pandai je main sorok-sorok bunga ni dulu .. sebelum masuk ke bilik saya kami borak-borak dan kemudian baru la dia keluarkan bunga ni .. saya macam terpana seketika sebab tengok di kad tu rupanya bunga ni dari Encik Suami .. sebelum ni tak pernah pun dia buat seprais macam ni pada saya kecuali beli kek, bawa makan malam dan beli hadiah lepas sambut besday saya .. terharu jugak rasanya dapat bunga ni .. sebab sebelum ni saya pernah gitau dia 'takyah la beli bunga-bunga ni ... buat membazir je .. bukannya boleh makan pun .. baik abang belikan ayang gelang mas' hehe..

Terima kasih lah wahai suamiku di atas kejutan ini ...ayang saya sangat menghargainya ..

DAN...

Terima kasih Ya Allah untuk usia yang Engkau telah berikan. Terima kasih juga untuk setiap rezeki yang Engkau kurniakan. Terima kasih juga untuk setiap cubaan yang Engkau turunkan. Terima kasih untuk bakat dan ilham yang Engkau anugerahkan. Terima Kasih dengan kelahiran anak-anak yang Engkau Amanahkan. Sesungguhnya terlalu banyak yang telah Engkau berikan kepada ku tetapi terlalu sedikit pengabdianku terhadapMu..Ampunkanlah daku hambamu yg hina ini...Sesungguhnya Engkau Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...



Published with Blogger-droid v2.0.6

5 comments:

aanie said...

wah, romantiknya ur husben...

hepi besday!!

fiza said...

Selamat hari lahir. Bestnya dapat bunga. So sweet your hubby ☺☺

QasehTercipta said...

lomantikkk maaa....

Selamat Ulangtahun....

Irsya Healthy House said...

sweetnye... :)

ALoNa CintamaniszLite said...

selamat menjengah usia 34...

**thnx sudi singgah blog akak, sudi folo dan sudi berkawan2...