nuffnang

Wednesday, November 28, 2012

Bengkel KPI 2013


Pssttt..
Hari ni sehari suntuk saya berada di dewan hotel untuk Bengkel Petunjuk Prestasi Utama (KPI) agensi bagi tahun 2013.

Dah lama tak duduk dalam sesi brainstorming ni.. otak macam beku dan mata asyik nak kuyu jer.. bila penceramah start buka mulut aku yang kat belakang ni mula la berat mata dan stim garlfield.. rasanya kalau tongkat dgn batang mancis pun boleh patah...kihkih...

Ni baru lepas waktu lunch.. perut kenyang dan matapun segar bugar la skejap.. jap lagi ada yang tido rasanya dalam bengkel ni.. hehe..
Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comments:

rohayu osman said...

salam kenal.. already follow

NM03 said...

hahaha... saya penah selamber tido time kursus, siap dengkur lagi. hahahaha

Fadilah Aziz said...

Saya pun kalau berkursus mesti nak terlelap je..huhu