nuffnang

Tuesday, November 27, 2012

Jumpa Besties Lama..

Lamanya plan nak keluar lunch sama-sama .. tup tup hari ni baru menjadi .. 

dah dekat sebulan si Zita ni dok usha-usha kitaorang ajak lunch sesama since dia kena transfer ke ofis Kota Bharu selama sebulan .. eh sebulan ke 2 bulan ek ? aku lupa sudaah .. heee *sory ye mc ta* tapi esok dah last day kan ko kat KB ni jadi hari ni nak tak nak kena jadi jugak ler kita keluar lunch sesama .
Restoran pilihan ialah Sri Chengmai di Jalan Seri Cemerlang Kota Bharu .. memula ingat nak gi makan nasi ulam tapi pikir2 kot terr bau budu la pulak time nak masuk opis balik nanti makanya pilihan restoran yang menghidangkan masakan tomyam dan sebagainya adalah yang paling seswaii ..
yang duduk di sebelah kiri adalah cik na dan yang disebelah kanan tu adalah cik puan hazita .. cik na still single n available .. cik puan zita tu dah tak available dah .. cik puan yang tudung ijau tu pun tak available jugak dah  >_<  .. aku kenal diaorang sejak di tingkatan 2 lagi di SM Tumpat, Kelantan .. pernah naik basikal sama-sama time pegi balik sekolah, kelas tuisyen dan ronda bandar tumpat .. hee *sweet memories sangatt*
 manisnya pertemuan yang berlangsung hampir 2 jam .. sambil makan dan bercerita .. macam-macam perkara yang dibualkan .. maklumla jarang-jarang sekali berjumpa ... bila jumpa sesekali tu macam macam cerita ada .. dari zaman sekolah hinggalah cerita pasal famili dan kerjaya masing-masing ..

Apa yang penting ikatan ukhuwah ini tidak pernah terputus sejak dari zaman sekolah lagi .. time ada peluang kita cuba aturkan masa untuk berjumpa dan bermesra .. 

Insyaallah semoga berkekalan ..

p/s : sedih pulak bila geng lain tak dapat ikut serta - mc jea, mc da n mc anie tak dapat join us hari ni sebab masing-masing ada hal yang tak dapat dielakkan :( 


Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: