nuffnang

Monday, April 18, 2011

Good Luck Boboy!

Baru jam 8.48 pm..mata dah ngantuk giler ni..penat weh..aku menaip sambil pejam mata..korang percaya? kalau tak percaya kena percaya jugak..sebab aku memang ngantuk..tapi tahan jugak mata ni.. adik belum balik kelas quran.. pukul 10 baru habis kelas..boboy pulak tengah study ni..esok dia ada exam math year 3..pening kepala aku nak ajar dia bab fractions (pecahan)..otak letih..kepala weng..kalau boleh nak lompat terus atas katil..tapi gagah kan diri jugak demi anak-anak.. papanya pun dah terlentok keletihan jugak..hmm

Mama doakan semoga boboy berjaya dalam exam esok..ingat pesan mama tau..hati2 jawab tu..fikir jawapan tu betul ke tidak..tapi si boboy ni memang cool je tiap2 kali exam..bila aku tanya boleh wat ke tak dia jawab boleh memanjang..alih2 resultnya alahaii…cukup2 makan jer.. aku nak marah pun camtu la..budak baru darjah 3..takkan nak marah berapi macam budak besau yang nak ambik SPM plak kan? hihi..

Apa-apa la boy…mama dah berikan yang terbaik..hantar kelas tuisyen, beli buku latihan, ajar wat homework..tapi mama tau boboy akan jadi bijak macam mama bila besar nanti..mama dulu pun masa kecik-kecik malas jugak..dapat nombor tercorot je masa sek rendah..tapi bila dan naik form 4 tu baru la mama sedar dan belajar bersungguh2 :)

Alhamdulillah…now mama dah merasa jadi bos..walaupun bos kecik jer tapi mama bersyukur =)

5 comments:

me suya said...

betul tu kak nur
dah besar nt pndai la boboy fikir yang mana terbaik.. kadang2 jadi the best kat primary school pun tak menjamin in future sama.. Good luck boboy :)

Kak Sam said...

Good Luck boboy

Sheery Dream Cakes said...

Akak doakan semoga boboy dapat dan tenang menjawab soalan esok yer.. doa yang terbaik untuk boboy.. Selamat berjay.. ;)

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan... singgah la ke blog saya ;)

emarieys said...

semoga berjaya....

ingat jasa mama tu boboy yer...