nuffnang

Thursday, October 18, 2012

Ice Cool Blog yg ohseeemm

Selamat petang
hari ni memang cool lah
mana taknya
hujan turun tak berhenti dari pagi hingga sekarang
macam dalam musim tengkujuh dah rasa
dok dalam opis pun berselimut manjang..


 ice cool blog vanilla smoothies yang mmmmmm..
tak dapat menahan diri walaupun cuaca hujan... hehe


Published with Blogger-droid v2.0.6

4 comments:

fiza said...

Kat sini cerah plak. Harap2 tak hujan lah ptg nih.

aimaniman said...

salam kenal dan dofollow sini..

akka pun sama, walau hujan lebat, minuman pertama akak awal pagi mesti ais!!... terbiasa dah..

Yousof said...

Sedapp! Tapi tak digalakkan minu selalu kerana manis dan dikhuatiri akan ketagih.. ;D



Salam Jumaat kak. Kisah teddy dah ada sambungannya. hihi

nik ros said...

kat sini, ujan time ptg jea..pg2 tak nak lak ujan..hehe