nuffnang

Saturday, April 16, 2011

Kahwin Bogel? Gila Kentang tul..

Bukak berita ni membuatkan aku ketawa rasa mau pingsan.. hahaha.. sib baik benda bukan jadi kat Mesia ni, kalau tak bolehlah kita katakan yang pelakunya sure orang asli.. kahkah..

apa-apapun layan jer la berita kat KOSMO ni Smile

DUNIA

Pasangan berkahwin berbogel jimat kos pakaian

MELANIE SCHACHNER (dua dari kanan) dan Rene Schachner (dua dari kiri) bergambar dalam keadaan bogel di Feldkirchen, Austria baru-baru ini


FELDKIRCHEN, Austria - Satu pasangan di sini berkahwin dalam keadaan bogel manakala para tetamu lain memakai pakaian, lapor sebuah akhbar semalam.

Pasangan itu, Melanie Schachner, 26, dan Rene Schachner memilih untuk berbogel bagi menjadikan majlis perkahwinan mereka sebagai sesuatu yang boleh diingati buat selama-lamanya.

Melanie berkata: "Kami tidak malu mengenai tubuh kami dan kami mahu melakukan sesuatu yang berlainan. Ia pastinya akan menyelamatkan kos pakaian perkahwinan kami."

Dalam majlis itu, seorang pendaftar perkahwinan yang memakai pakaian menyaksikan pasangan berkenaan membaca ikrar perkahwinan.- Agensi

12 comments:

Kak Sam said...

Jangan le plak nanti ada org mesia yang nak buat cam gini gak.

Farah Shamsudin said...

uik.. apa la yang para tetamu drg pandang kan? dah cakap bogel je..

DiNaZ said...

anda di tag

http://nazariahmohdmurad.blogspot.com/2011/04/first-giveaway-at-my-life-on-pixel.html

deqlis said...

pendaftar perkahwinan tu syok laa cuci mata...teropong sakan haha

mmg terkejutdeqlis membacanya....mcm2x laa mat salleh nie..tp rasanya mmg budaya mereka tak segan pun berbogel nie... deqlis pernah diberitahu ada satu library di oversea yang mewajibkan sesiapa yg nak masuk ke dalamnya berbogel. jika tak bogel tak boleh masuk library tue... tapi deqli stak ingat laa library mana...fakta nie deqlis tahu masa matriks ...lecturer yg citer... reason nya adlh supaya release tention dan otak boleh fokus kepada bahan bacaan,,,, haha mcm2x kan??

me suya said...

erm macam2 kan org putih ni..
hehehe akak.. Stay tuned taw.. Suya maybe takde nyempat nk komen2 dah pasni.. isnin ni dah mula exam.. WIsh me luck for my final sem :)

Unknown said...

eee...mcm-mcm lar

zacky786 said...

nie bkn gler kentang.. nie giler vavi .. adehh// ape2 jerla org luar nie..

IQBAL ZARIN said...

lolz~ *tu je mampu cakap

Nora said...

macam2 jekkk...

jay said...

Sebab itu kita perlukan Islam sebagai agama dan al-Quran sebagai rujukan... Mereka tu, walau ada bible, tapi dah semakin tak faham akan ajaran di dalamnya... Tu yang sanggup buat mende2 yang pelik2 tuh... =)

Encik Suami said...

kalau kat msia nie..jgn haraplah.mau kene rejam nanti.

jemput terjah new entry

1) (>.<) Khas Utk My Levly Princess (>.<)

Ummi Talhah said...

adeh!! mat saleh tak dak kojee