nuffnang

Friday, April 15, 2011

Mujurla ada Jumaat..

Salam Jumaat kawan-kawan.. rindu awak semua.. rindu juga kat blog ni.. tapi sebab terlampau sibuk dan kepenatan maka blog ini terabai buat sementara waktu. Mujur la ada jumaat.. barula rasa tenang dan boleh beristirehat seketika.. ni pun badan masih penat, rasa nak demam pun ada.. rasanya lepas ni kena ambik lebih banyak vitamin untuk menghilangkan letih dan lesu badan ni.. maklumlah, kerja sekarang menuntut saya untuk kerap outstation dan macam2 hal lagi kena buat.. badan ni pulak jenis kurang berdaya tahan.. jadi cepatlah berasa letih, penat dan stress pun ada.. now muka penat tak sudah, pastu tumbuh pulak jerawat 2-3 bijik termasuk ngan jerawat batu kat dagu yang membuat saya bertambah tension..arrggghhh

Badan pun sakit-sakit ni tau..sakit sendi situ..sakit sini.. lenguh situ.. lenguh sini… ishh… nasib baik bibik pandai urut.. semalam dah tahan body kat dia dekat sejam lebih.. :)))

Rasa nak berehat puas-puas.. ambil cuti atau pergi menenangkan diri di SPA.. mungkin itu cara terbaik.. Ok set- esok nak pegi bersauna.. orang kata boleh hilangkan stress.. kan? sauna + facial..hmmm..cantek :)

Hari ni luangkan masa untuk anak-anak dulu.. kesiankan adik dengan boboy.. mama sibuk dan terpaksa tinggalkan diaorang dengan bibik dan mak tok kat umah.. mujurla they all dah besar dan faham dengan tugas mama dia ni.. tapi paling kesian sebab bila kita dah sibuk dan penat dengan kerja ni, kadang-kadang pelajaran anak pun terabai.. ini nak kena tengok balik ni.. tak nak menyesal di kemudian hari nanti..

eh? dah panjang jugak sesi bebel di pagi jumaat ni.. kita stop kat sini dulu ek..nak gi layan pulut durian kejap..hihi..

salam jumaat buat semua :)

3 comments:

Misz-ella said...

alalalala .. siannya dia. take it easy ye nur. jgn stress2 tau.

Unknown said...

kaknur2 jgn stress2..nnti leh cuti2 ngn family jugak kan2..

puteraduyong said...

hari utk kita rehatkan tubuh dan minda.. :)