nuffnang

Monday, May 16, 2011

Kelantan Layak Ke Piala FA..Yeay!

Alhamdulillah..

Akhirnya Kelantan berjaya mara

ke Piala FA pada 11 Jun nanti

walaupun seri di gelanggang sendiri

dengan Selangor 1-1

Kelantan layak ke perlawanan akhir dengan agregat 6-2 selepas seri 1-1 dengan Selangor di Kota Bharu manakala Terengganu mara dengan agregat 5-2, setelah mengalahkan Pahang 2-0 di Kuantan. - Soccer ball

GOMO KELATE GOMO!!

Model tak berbayar di taja oleh:

Lady’s Die Hard Fan Club  Smile with tongue out

7 comments:

Rtp Farra Arisha said...

fuhhh, semangat bola level maksimummm laah ni kan. hee congratsss kelate team :))

shameel Iskandar said...

gomo kelate gomo. memang sudah dijangka dah.
nak tanya sikit, lagu mana yer nak buat yg share entry kita tu ke FB mcm blog awk

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

wahh, kak nur g ke stadium tgk bola???

BRO_MONDAY said...

miss nurhayati : terbaik!!! gomo kelate gomo...ai pun ada wat entry pasal ni jugak...('',)

JIJI YU said...

tok beghoyak g stadium..bo ko tidok buleh jupo budok nakal..ehehe

me suya said...

yezza..Bola Kelantan the best leni :)

kakchik@ella said...

yeay!! hihi