nuffnang

Monday, July 4, 2011

Breakfast: Nasi Kerabu Ayam Bakar

image

Breakfast pagi ni.. nasi kerabu ayam bakar.. beli tepi jalan on da way to opis.. nasi kerabu makcik ni memang sedap… ada kuah tumis juga.. dalam seminggu mesti ai beli sekali atau dua kali.. kalau tak dapat makan mesti teringat2 sampai termimpi-mimpi makan nasi kerabu ni.. hehe..

ehh? tunggu apalagi? jom la makan…bismillahirahmanirrahim….

14 comments:

tiefazatie said...

sedapnya sis..adui la...

ejaMaria said...

ergghh... dap nyer... sila...
kita cari utk berbuka nnt la... ;p

me suya said...

kalau suya pulak kalau balik KB mesti nak cr nasik berlauk kat kg landak, PC tuuu... Dan satu lagi nasi banggol~

noorsafone said...

ermm.. nasi kerabu ..sedap..

JIJI YU said...

ejah sebunkuh

PinKy MoMMa said...

ni yg buat tak sabar nak pegi kelantan ni huhu..

psst i folo u sini ;)
eppy blogging ya!

BLADE EDGE said...

salam akak...

perrgghh! tgk pun dah bselera...

rATu kEBaYA said...

Alhamdulillah... kenyang dah ni makan nasi lemak ayam goreng kentucky..

Mama Gee said...

sedapnyaaa....
ptg ni ada pasar tani..leh cr nasi kerabu

Sis-Lin said...

Nur..kat JB ni sis bru jumpa warung nasi kerabu ayam bakar camni..mmg powerrrrrr! ada macam2 pilihan lauknya....ermmmm

tinta hatiku said...

Oh, tiiidaaaaakkkk...!!

Dah la sejari dua ni me tengak mengidam nak makan nasi kerabu je...

Fuuhh... berair mulut tau...

NM02 said...

krup krup make nge kopok meme sedak!

mekchu said...

nak jugak.. sedapnya.. time puasa ni semua pun sedap kan..

Myra Jay said...

Alahai sedapnyer..
Esok nak p cari kat pasar mlm la nasik kerabu nieh :)