nuffnang

Monday, July 25, 2011

::Masa untuk Packing::

Adehh… kena packing lagi

ni yang malas ni

bab2 nak packing laa yang menjadi masalah bagi aku

baju mana nak kena ambik

tudung mana yang nak bawak untuk dipakai

dan yang paling lecehnya

mestila pakaian kecik dan anak2 tu

kalau tertinggal masak aku.. heheh

esok pagi2 dah kena terbang

kali ni nak pegi berkursus 2 hari satu malam

di IPV Cheras

mujurla tak lama beb

kalau tak malas jugak i nak pegi lelama ni

rindu anak2 di rumahla (padahal rindu kat bapaknya..hehe)

lagipun kursus ni bukannya kursus formal

yang kena pakai baju kurung semua tu

lepas tu dok dalam kelas mendengar ceramah

tapi kursus main-main je…

kursus main-main?

yupp.. kursus main-main

apa korang ingat kalau ada

main main bukan kursus ke?

yang penting objektif kursus tu tercapai

tak kira la guna modul apa skali pun

ceramah ke, bengkel ke..

eh… lari topik pulak

mentang-mentangla dia pegawai latihan.. hehe..

oklah.. nak sambung peking lagi ni

banyak lagi yg tak kutip ;)

4 comments:

cik ayin said...

pegi mana kak?huu

ejaMaria said...

pegawai latihan mmg selalu je jalan-jalan pegi kursus kan... hehehe... jeles... ;p

me suya said...

hehehe outstation lagi yer kak...
hehehe mai singgah jumpa suya meh.. tp kat Raub la :)

sarah-najwan said...

selamat berkursus...