nuffnang

Friday, February 11, 2011

Ally Iskandar pun minat Fasha Sandha? Baru ku tahu..

Tak minat sangat nak tau citer pasal artis ni
tapi terbaca berita tu kat SINI
rasa kelakar la jugak…hehe
Ingatkan zaman Azwan Ali je yang tergila-gilakan artis
rupa-rupanya si Ally pun sama jugak
bukan calang-calang artis pulak tu
hmmm..takpe la En Ally..
asalkan bahagia ek..

PN: Ukur baju di badan sendiriSmile

2 comments:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

AA dulu minat kat ziana zain kan? That;s what bonda story mory to us. haha. msa fifiey kecik2 dlu ahh. ciss, kecik2 dh pandai begosip.

alhamdulillah kak nur, kami dh selamat berada di jakarta sudah. malam semalam sampai. terus tertiarap tdur. Pagi ni bru menjamah nasi. haha, diorg ni prepare nk skolah lah pulak... fifiey free je;) boleh bejalan..

BLADE EDGE said...

salam akak....

ahahaha...tu rasanya citer dah lama..tp pastu citer tu senyap jer..citer fasha pulak yg lebih2..