nuffnang

Monday, February 28, 2011

Salah Aku ke Salah Bantal?


Bangun pagi ni tetiba takleh nak angkat kepala 
dan leher rasa tegang semacam.. 
arghh.. apsal pulak ni?
dah sah kena salah bantal la ni..
meraung aku skejap masa nak bangun
nak pandang kiri kanan pun takbleh dah
truss jerit mintak tolong en suami
angkatkan badan ni masa nak bangun

pastu suh bibik urutkan
lepas setengah jam baru la okey
then telan ubat painkiller
barulah rasa lega sikit

now stil sakit lagi
nak buat camana ek?
korang ada petua tak?
 sian i..huk~

kang jadi macam member kita kat bawah ni
susah la pulak..
maunya aku berjalan dengan tengkuk macam ni
sampai setahun...hehe..
tak sanggupp!!
-
-
-
-
-
-
-
-
cakkk?? aaaaa...


6 comments:

kakchik@ella said...

alamak nur .. gi klinik cepat. cam serius je bunyinya tu.

me suya said...

erm kak nur, salah bantal? jumpa dr la kak nur..

BLADE EDGE said...

salam akak...

kot2 salah kita la..bantal xtau apa pun, so xleh salahkan dia..hahahaha

Cahaya Qaseh said...

rsanye tu petanda dia suh tukar bantal bulu angsa la kak..hihihi..pe2 pun,mtk akak follow blog sy..hihihi..br je b'kecimpung dlm bidang ni..so blog pun sunyi je lg..hihihi..follow ye..tq.

nora said...

ko tido buas sangat ar tu ngehnghengeh ~peace v ~senyum sikit =p

me suya said...

wow.. new design.. merah mak ngah.. i like.. mengancam kot layout ni.. terurus dan kemas