nuffnang

Sunday, February 13, 2011

Kebodohan yang Melampau


Cuba tengok video ni..

Seorang pemuda menggadai nyawa untuk merakam aksi yang gila iaitu baring di bawah keretapi. Video yang dirakam sendiri menunjukkan seorang pemuda yang berpakaian menutup kepala serba hitam baring meniarap di atas rel keretapi sambil menunggu keretapi lalu.

Rakaman yang luar biasa menunjukan pemuda tersebut baring memanjang di antara rel dan kereta api dengan bunyi yang bising lalu di atas kepalanya.Dia hanya berjarak beberapa inci dari kematian ketika dia menekan dirinya erat ke tanah semasa keretapi lalu di atasnya. Dalam video 73 saat itu ,pemuda tersebut mendongak gugup ke kamera sesaat sebelum keretapi melalui atasnya.

Setelah menghabiskan 20 saat genting terakhir, pemuda itu dengan selamba memeriksa dirinya yang tidak cedera, melompat, mengambil kameranya dan lari di saat itu kedengaran bunyi keretapi yang berhenti mendadak.

Video dari youtube:

PN: Dah takde kerja gamaknya..hehe..

7 comments:

KERTAS A4 BLOG said...

hmmm... memang takde keje... kalau mati tu dah sia sia idopnye kan... takde kojeee cari kojeeee

me suya said...

hohoho..
super duper insane..
suya tgk pun naik seriau.. aish macam2 la orang ni..da tak takut sgt nk mati

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

hufftt ngeri nya.. snggup pertaruhkan nyawa biar tampak lebih cool rakam video yang menempah maut begitu?? grrr-,- tak sanggup!

BLADE EDGE said...

salam akak...


huhuhuuuu....gilo apo??? kalo la badan tu pipih jer xper..kalo tak, mmg ada risiko blh bwk maut...eeeiii takut...

Miss Layaleya said...

mmg bodoh la.. ntah pe2 je.. huhu

ejaMaria said...

gile... berapa ribu la dia 'bet' ngan kengkawan...

Solihin Zubir said...

gila btoi mat salleh ni.. dh byk jugak yg buat kerja gila tu..
kena tersangkut baru taw.. hish!