nuffnang

Friday, February 11, 2011

Home Sweet Home!

home

home2

Sedang berehat di sini..

Inilah istana persinggahan akak.. Eh? kenapa persinggahan pulak? ye la.. sebab rumah ni belum di diami sepenuhnya.. padahal dah siap dari tahun 2006 lagi.

So.. apasal tak pindah? sebab kat rumah orang tua takde orang lain.. jadi kena stay la  dengan  mak. Sebelum ni ayahanda sakit.. selalu keluar masuk hospital.. jadi bila dia meninggal hujung tahun lepas tinggal lah mak bonda sorang-sorang kat rumah tu..

Perancangan untuk tinggal di rumah ni sepenuhnya? Insyaallah.. dalam masa terdekat ni. Mungkin tahun ni la kot.. now datang berweekend kat sini pada hari jumaat dan sabtu je la nampak gayanya..

Sad smile

6 comments:

BLADE EDGE said...

salam akak...

welcome home :-)

ibuintan said...

as salam PN,

cantek..sayang tak tinggal kat situ, bawalah mak tu sama

Princess Nur said...

@Blade >> tq!
@Ibu >> Insyaallah..cadangan pun camtu la..

sugar2 kapas strawberry said...

cantik umah akk :)

me suya said...

alhamdulillah..
sejuk perut mak kak nur ngandungkan kak nur.. Hehehe.. Anak soleh capaian ibu bapa kan..

comey eyh umoh dio. Pahni wak kenduri naik rumoh.. Ajok Suya dess ^^ * mood ntah pape after habis kelas :)

toyolkiut said...

lawanya rumah..
umah TK umah papan je..