nuffnang

Wednesday, February 16, 2011

Sakit Mata..aargghhh...

gini la lebih kurang mata kita hari ni :(
Bangun pagi tadi tetiba rasa cam ada gam melekat kat mata.. dah la perut memulas di pagi hari.. nak gi toilet mata tak leh bukak la pulak, Terpaksa la aku berjalan macam kucing mata buta sebelah..Then basuh muka.. sapu air kat mata.. eh? napa mata aku banyak taik pulak ari ni? dah sah aku kena sakit mata ni.. tengok kat cermin.. confirm! mata merah menyala macam ikan buruk kat pasar.. adusss.. nape begini dong? aku in tengah nyibuk menguruskan seminar yang akan berlangsung hari ahad ini.. tetiba kena sakit pulak.. aduhhh... ya Tuhan..aku mohon engkau sembuhkan sakit ku ini secepat mungkin.. amin3..amin ya rabbal alamin..

Korang ada petua tak nak hilangkan sakit mata ni? tolong share ye..tq kawan2..

7 comments:

deAnza-wAnda said...

panas la tuh... banyakkan minum air masak yerr...

me suya said...

dugaan time tugasan banyak eyh kak nur. take care.. jgn lupa g klinik

SyidaGorjes said...

dulu kita pernah sakit mata.MC 2minggu.tapi tak syok sebab mata melekit.terbaring je kat umah.tak jumpa lagi petua nak hilangkan sakit mata ni.

kakchik@ella said...

jgn lupa jmpa dktr ye nur, cepat baik eh.

Encik Luncai said...

saket mata cepat2 g klinik yea..

p/s: awk pakai persona jugak erk..jom la join club..

(cawangan pantai timur) http://www.facebook.com/?ref=home#!/home.php?sk=group_164588746917039&ap=1

(main/central)
http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=63153045408

d_LA said...

kene pakai spek hitam nt..stylo abes la pengurus seminar ni..hehe

get well soon oke ^^

Nurul Afifah Addnan said...

cepat2 la sembuh kak..amin~ ad petua..tp cm xley gune pon ad..org kte titis mata dgn susu ibu..hehe.. ;0