nuffnang

Tuesday, September 6, 2011

Bila dia datang..

Sehari suntuk terbaring pagi ni. Masa nak bangun mandi subuh tadi tiba-tiba otot peha rasa kejang.. Lenguh sangat-sangat. Niat nak pegi keja terpaksa la ditangguhkan padahal baru dua hari aku masuk opis selepas raya ni..

Dah telan 3 bijik ubat tu terus rasa mata ni rasa nak terpejam.. Memang ubat-ubat ni membuatkan mata mengantuk dan kepala jadi weng.. Jadi jalan penyelesaiannya adalah tido..

Pukul 12.45 tengahari baru bangun semula.. Terpaksa gagahkan diri jugak bangun untuk jemput anak-anak balik dari sekolah..

Now baru terasa lega sikit tapi kepala masih ting tong..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

8 comments:

me suya said...

ubat gapo ni kak nur? Migrain ko?
ko gastrik? ko sengungut? hehehehe anyway take care yer sis

MaMa CyDa said...

Alelelel ciannya ... get well soon ye dear ...

Selamat hari raya ... Maaf zahir batin ...

ejaMaria said...

sakit perut period ke?... teruk nya... sian... take care...

kakchik@ella said...

Cepat sehat nur ..

Princess Nur said...

kawan2..nur kena period pain..memang tak larat nak bangun ni..huhu

kakcik said...

Semoga segera sembuh. InsyaAllah.

Cik tikah said...

cik tikah pun pening kepala nie...

MamaYatie said...

get well soon ya...