nuffnang

Sunday, September 18, 2011

Senyum itu sedekah ek?

Alkisah seorang budak . . . Dia selalu tersenyum dekat tabung masjid. Perilaku itu dilihat oleh imam, dan imam itu berasa hairan dan curiga . Suatu hari imam bertanya pada budak tersebut, 'nape kamu senyum kat tabung tu ?'. Budak tu pun jawab, 'Cikgu saya pesan, senyum itu satu sedekah..saya xde duit nak sedekah, jadi senyum jelah kat tabung tu . Sedekah jugak:D :p =)) hehe


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

7 comments:

BLADE EDGE said...

ada jugak manusia mcm ni :-D

JIJI YU said...

tak bawak kuar modal pon

diana said...

nak banyak kan senyum la lepas ni...senyum ke sengih??
hehheh

wahida said...

haha...senyum kat tabung yg tak menahan tu...

salam kenal dan dah follow...

ieda said...

ahahahhah dari mana dia belajar tuuu .. salah pemahamannn tuuuu ekekek :)

Rinna said...

Adoiyai..ada gak gitu ekk.. :)

TQ sudi singgah..my blog..

me suya said...

hahaha kelakor.. tp betul jugak kan?