nuffnang

Sunday, September 25, 2011

Lawak Ahad :D

Sepasang kekasih di kedai makan.

GF : u tau x rokok ni blh wat u cpt mati?

BF : mane ade. Jodoh ajal maut semua kat Tuhan yang...

GF : hmmmm...berapa banyak u habiskan duit untuk rokok?

BF : satu kotak Dunhill RM10. Perghh! Feeling...

GF : satu hari satu kotak. seminggu RM70. Sebulan RM2,100. Setahun RM25,200...ayg mule isap rokok bile???

BF : pandai math u ni...dri tingkatan 2. kenape?

GF : skrg ayg punye umo 24. 24-14=10..
and then RM25,200 darab dengan 10 dapat RM252,000! Banyakkan yang u dah bazirkan dlm tempoh 10 tahun.

BF : so? I ade mintak duit kat u ke nak beli rokok? Tak adakan?!

GF : memanglah takde tapi kalau u tak merokok and u simpan skrg u dah boleh
beli Skyline ke... Evo ke... semua boleh!

BF : u isap rokok x yang?

GF : Tak yang...kenape tanye mcm 2?

BF : kalau u x isap rokok mcm i...mane Skyline u?

GF : *gggrrrrrr*
Sent from my BlackBerry® Smartphone via Vodafone-Celcom Mobile.

8 comments:

nur said...

Hahaha.. Terkena aweks tu.. Kesian..

JIJI YU said...

ehehe..hambek engko nak

aNaYaNa said...

hahaha..keno sbutir...

azsuliana said...

hik3..susah tul org terlebih pandai nie..org nasihat, dia pertahankan jugak...

Jasmin Ibrahim said...

bf tu la mengong....gf tu cakap,KALAU tak merokok and dia SIMPAN...gf tu xckp pun dia ada simpan duit......ahahaha...bagus2....

Sha said...

hoho...xpasal2 awek dye kne balik...

BLADE EDGE said...

hampeh betul! dasar pakwe sengal!

ejaMaria said...

hehehe... sian awek tu... moral dia sila simpan rm10 setiap hari mulai hari ini... nnt bole la beli skyline tu... ;p