nuffnang

Friday, September 9, 2011

Bye bye Matok!!

Sob..sob.. Sedih pulak rasanya bila matok nak terbang ke kl kali ni..

Yang paling sedih dah tentulah siboboy sebab mulai malam ni dia dah tak dapat tido bawah ketiak 'matok' dia ni..hehe

Kali ni matok pegi rumah cik su (mysis) lama sket kot sebab ciksu bakal bersalin anak kedua dalam minggu depan..

Kesian boboy ngan adik ye..kena tinggal dengan bibik siti je la nampaknya lepas balik skolah pasni..

Sabor ajela ye anakkk.. Mama dengan Papa kan adaa.. nanti mama ngan papa bawak korang pegi jalan2 cari makan ek? ;-)
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 comment:

BLADE EDGE said...

salam akak...

huhuhu... sedih jer budak2 tu :-)