nuffnang

Friday, August 3, 2012

Iftar Ramadhan ke-14

Diam tak diam dah masuk14 hari kita di bulan ramadhan ye.. hari ni baru la rasa terajin sikit nak upload gambar menu berbuka.. tak yah citer panjang2.. jom zoom..

amboi banyaknya hidangan.. penuh meja nampak tu.. mari kita zoom satu persatu..
daging bakar cicah kicap+cili+bawang+tomato
gulai tempoyak.. air tangan kakak ipar aku..dia yang bawak
sambal pauh *ma yang buatkan*
sayur lemak bayam+labu..idea aku yg rekues nak makan ;)
tembikai merah tapi tak berapa manis..huhu
budu durian wajib adooo..
ulam-ulaman penambah selera
ikan selayang rebus goreng.. pembuka selera
dan ayam goreng menu wajib untuk budak2 4 orang yang berpuasa tuu..


Alhamdulillah.... kenyang sangattt! sahur malam karang panas2kan yang ni je la :)


Published with Blogger-droid v2.0.6

4 comments:

Rizal Sadiman said...

Rizal tak suka gulai tempoyak..hehe

tp daging bakr tu wallllah!!!

me suya said...

wooohooo sedaknyo ikey rebus goreng... nyum nyum... mujur kelik rayo nt dan lagi puasa di rumah 2hari

Asmara said...

Meriahnya! First time nmpk budu mkn dgn durian. :)

Aida Nasirah said...

sonoknya kalo pndai msk.. hehe