nuffnang

Wednesday, August 1, 2012

Outstation..

Bulan Ramadhan ni ingat bleh la rileks skit dari kesibukan kerja tapi nampaknya sama je.. Pukul 6 pagi - now dh terpacak di airport. Ingatkan bulan puasa ni tak kena terbang macam selalu. Tapi dapat invitation pulak untuk pergi berkursus di kementerian. Nak tak nak kena pegi jugak sebab dah diberi tanggungjawab >_<

Berbekalkan sebuah beg untuk keperluan selama 1 malam..huk huk.. Kesian jugak sebab terpaksa tinggalkan anak-anak..especially si adik yg selalu kena suap time sahur.. Tapi takpe la..mama pegi satu hari jer pun.. Bukannya lama kann.. Macam suatu kebetulan pula bila encik faris pun turut sama kena pegi berkursus..tapi dia lama kena 3 hari.. Jadi urusan persekolahan anak terpaksa di amanahkan kepada tok pa dan tok ma untuk tugas menghantar dan mengambil budak2 time sekolah ;-) Oah..dh calling utk masuk flite..bye2!
Published with Blogger-droid v2.0.6

4 comments:

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

have a pleasant trip kak :)

me suya said...

haaa xpe..adik nanti tokma pulak yg suapkan.. :)

Princess Nur said...

@:: My BeAuTiFuL wOrLd :: TQ DIK!

Princess Nur said...

@me suya AAH..MUJUR ADA MATOK :)