nuffnang

Saturday, October 1, 2011

Happy Besday Nida!

Lama betul entry ni tersangkut dalam post draft.. tapi takpe.. nak jugak aku publishkan sebagai kenangan dengan kawan-kawan aku nih..

Kenangan semasa beraya ke rumah Nida..kawan sekolah ku dalam 2 minggu lepas..

aku, nida wif anak-anak & Cikgu G ;)
Masa ni nida jemput kitaorang untuk pegi makan-makan raya kat rumah dia sambil kenalkan rumah barunya.. cantik kau umah nida ni.. jeles aku skejap... huhuhu..

Tak perasan pulak aku kat fesbuk yang besday si nida ni jatuh pada hari tu jugak.. tau tau bila si cikgu G  ni bawak kek masa kami nak gi umah nida.. aku main berlenggang kangkung je pegi umah dia. dah orang jemput makan raya kan.. pegi la aku ni dengan melenggang mak limah gitu tak bawah buah tangan pun... muhahaha... *jangan mare ek nida.. dah la aku makan banyak ;)*


besday gurl pose nak potong kek..
Besday gurl posing dengan keknya... mc zah tukang pegang.. selamat hari jadi ye Da..aku doakan yang baik2 je untuk ko tau..

besday girl..kemain besar aku letak pic mu kat sini DA..jangan mare ek...comelll...hihi
 

Sempat lagi posing bertiga sebelum balik.. ni la dia.. tiga sahabat yang sangat aku kagumi persahabatan mereka.. semoga korang berbahagia hingga ke akhir hayat aku doakan... chopp... jangan lupa aku jugak tau.. sakit pening, suka duka, marila kita kongsi bersama.. semoga persahabatan ini terjalin hingga ke akhirnya...
Mc Zah, Mc Da ngan Mc G.. semoga setia bersama hingga ke akhir hayat wahai sahabat-sahabatku! :)

4 comments:

ibuintan said...

syawal dah abis, maka jamuan raya pun dah habis


bestnya meraikan rakan sambil diraikan pula

me suya said...

happy birthday jugak la.. rajin2 update yaaa kak nurrr

deqlis said...

wah meriahnya...happy besdeyy!

mzhany said...

edit gambar cantik...suke glow muka sorang sorang ;)