nuffnang

Sunday, October 30, 2011

Teka teki

Selamat malam..

Dah makan? Mesti korang tengah mengadap blog tu kan? Sambil nonton masterchef di astro ria ke.. Heheh..

Sambil2 tu meh kita layan teka teki nak? Jom..

Soalan : Apa beza daun betik ngan tangan perempuan?
Jawapan: Daun betik boleh melembutkan daging yang keras, tangan perempuan dapat mengeraskan daging yang lembut.

Soalan : Haiwan apakah yang pertama sampai ke bulan?
Jawapan: Burung punai (Neil Armstrong punya)

Soalan : Apa beza tayar kereta dengan kondom?
Jawapan: Tayar kereta kalau bocor boleh menghilangkan nyawa, kondom plak kalau bocor boleh menambahkan nyawa.

Soalan : Apa yang mahal pada BMW?
Jawapan: Huruf W. Cuba tukarkan W ngan X. Jadi BMX. Kan murah tu…

Soalan : Rumah apakah yang gunakan banyak air?
Jawapan: Rumah terbakar

Soalan : Apa nama sudirman masa kecil?
Jawapan: Sudirboy

Ĥǻĥǻĥǻĥǻĥǻĥǻĥǻĥǻ

Sumber: BBM

Sent from my BlackBerry® Smartphone via Vodafone-Celcom Mobile.

6 comments:

shahrazali said...

teka teki yg bagus...hehe...
apa makna "tangan perempuan dapat mengeraskan daging yang lembut. " yek??

shahrazali said...

oowhh....ok2...macam dah paham jek..hehe..ok,,thanks...

wan habibah said...

ekekekekeke.... kelakar...

me suya said...

hahaha,kelakor :P

aNaYaNa said...

hahaha..k.nur ni xwat lawak xsah..

Cho Zila said...

boleh tahan gak teka teki nikan... kalau tanya akak idakler dapat jawapnyer walaupun bagi 3 hari dua malam nak jawab