nuffnang

Friday, January 20, 2012

Al Fatihah kepada keluarga Izwan Pilus..

Salam..
baru buka fb, blog dan twitter
nampaknya semua update pasal
pemergian artis Izwan Pilus
terkejut juga aku membacanya
mengenangkan umurnya masih muda
dan tiada khabar yang dia jatuh sakit
apapun kita harus akur dengan takdir
dan qadak dan qadar yang Allah lebih
menyayanginya..
sama sama kita sedekahkan Al Fatihah
kepada rohnya semoga dicucuri rahmat
dan ditempatkan bersama sama orang
yang soleh..
Salam takziah buat keluarga beliau..
Al Fatihah..Amin.

Published with Blogger-droid v2.0.3

3 comments:

mzhany said...

ha hany pun br online, trkejut tgk kat twitter td... Alfatihah...

Cik Muda said...

sy pun ada bc berita pemergian arwah ptg tadi... terkejut jg..tak dengar2 pun kabar kata dia kurang sihat ke apa....ke sy yg tak perasan kot.hmm...Al fatihah untuk aarwah, dan takziah buat keluarga arwah ... T__T

BLADE EDGE said...

lama jugak dia mendiamkan diri sblm ni.xtau pulak tiba2 jer dah pergi..apa2 pun, al-fatihah buat arwah...