nuffnang

Wednesday, January 4, 2012

Kalau dah mengidam..

Jauh skit pun tak pe.. sanggup pegi cari.. asal dapat makan kira puas hati..

Balik keje tadi tetiba je rasa kecur liur nak makan mi tomyam.. Sampai kat umah, jemput si bongsu dan terus keluar semula pi cari restoran tomyam kat kubang kerian..

Tomyam kat kedai ni memang sedapp.. Hilang jugak kempunan nak makan.. Dapat segera pulak tu..

Eh..eh.. Macam orang berisi je??

Mana adooo.. Takde lar.. Confirm!! Hihi..

8 comments:

deqlis said...

wah!! klu deqlis ke sana leh laa try nie:-)

me suya said...

aik mano ni kak nur. xperasan la pulak kedai ni

Papa Mifz said...

kalo tak mengidam kono beli..kalo tak hati x tenteram..hehe

ieda said...

uikkk memang nampak mengiurkan nak2 bila tgk terbalik niee dik ;)

Brothers Sam said...

sedapnyo terliur weh ... * x pi jauh sgt he3..

MamaEma said...

sedap nampaknya

mama adaman said...

dekat doh ngan umah ambo tu

~izan~ said...

lamanya tak mkn mee tomyam... akak ni saja je goda hehe.bley plak salahkan akak ye haha