nuffnang

Tuesday, December 11, 2012

Burger Bakar

Malam tadi masa keluar cucuk duit kat ATM tetiba terlintas nak cari gerai burger bakar ni.. dah lama aku perasan banting dia kat tiang-tiang lampu jalan tu tapi tak berkesempatan nak cari lagi..kan sebelum ni semua orang sibuk dok citer kesedapan burger bakar ..jadi harusla kita try jugak supaya tak ketinggalan kata ko... heheh ..

'dik, beger satu ek'
'boleh kak tapi lambat la skit..'
'lambat? mmm.. lama mana?'
'setengah jam jugakla.. lambat skit nak bakar daging dia ni kak.. sebab tebal ..'

mak oii .. beger sebijik pun makan masa setengah jam nak siapkan? kalau oder 5 bijik macammana agaknya eh? 5 jam? *sambil wat muka duckface*

'ok lah dik... akak tunggu lah' >_<
Gerai burger bakar Pak Abu depan HUSM Kubang Kerian ... gigih betul budak 2 orang ni berniaga .. terkagum aku tengok gerai diaorang ni laris betul .. lepas sorang-sorang datang oder beger ..
 
ni la rupa burger bakar tu .. ooo macam ni rupanya ek .. 
mak aaii.. tebalnya.. camana nak geget ni?? erkk..
 kasi zoom sikitttt... ehem ehem ...
banjir dengan sos .. ada mayonis, sos lada hitam, fries dan sayur mayur ..
rasanya? mmmmmmm...yummeh.. dap dap 
daging tu memang rasa terbakar sangat
*sebab dia bakar atas arang*
ishh .. tak cukup pulak sebijik ni
nak wat camna.. berebut sampai 4 orang makan .. hahah!


takpe lah.. nanti esok esok kita gi beli lagi .. okeh?!
 lagipun ingat nak try jer tadi
kang beli banyak tak abis lak ;)

Sent from my BlackBerry Torch9800® Smartphone via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

deqlis said...

nyum3x...nampak sedap...
deqli spernah dengar juga burger bakar tp tak pernah makan lagi..

Princess Nur said...

@Deqlis > harus coba.. hehe

Chekgu Azrine said...

blm pernah cuba..huhu..xdan..haha

me suya said...

Kaknor..g try KB burger bakar plop.. kat depan pizza hut hok lama tu.di kota bharu, sebumbung dgn Poksin nasi air hidang.. hehehhee dap dap dap~

ALoNa CintamaniszLite said...

Fuu...mmg nampak nikmat ni...hehe..