nuffnang

Saturday, December 22, 2012

Kenduri dalam hujan

Selamat petang..

Baru balik dari kenduri kawin sedara belah mak aku. Adoii la penat .. Dengan hujan lebatnya sejak dari pagi tadi sampai sekarang masih belum berhenti. Kereta bersusun di jalanan tu takyah cerita aah.. Memang memenatkan.

Tapi mujur la makanan kat kenduri tadi sedap2... Berbaloi jugak pergi walaupun terpaksa mengharung air sampai buku lali dari tempat parking nak sampai ke rumah pengantin. Siap ada hidangan char kuetiaow yang dimasak panas panas, aiskrim, nasi dan lauk pauk yang menyelerakan.. Yummy!*aku bab makan memang no.1 hihi*

Paling kesian tengok semua keluarga rombongan sebelah pengantin lelaki terpaksa mengharung air dan meredah hujan dengan payung sambil bawa bekas hantaran sekali.. Aduhaii.. Kesian2..

Moral: jangan wat kenduri musim hujan..

Sent from my BlackBerry Torch9800® Smartphone via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

Nurul Faiz said...

hujan-hujan sedap la makan nasik kenduri. nyam nyam..

Nurhayati Mohd said...

@nurul faiz hehe..memang sedapp!

MaMa Rey said...

cian juga kan..tp hujung tahun memang ramai buat kenduri