nuffnang

Thursday, December 6, 2012

Pesta Durian di Ofis

Baru balik dari jamuan pulut durian... Berpesta durian betul la opis aku hari ni.. Mentang-mentang la musim durian tahun ni menjadi sampai kat ofis pun boleh buat jamuan perdana pulut durian lagi.. ♡hϱϱ♡hϱϱ♡hϱϱ♡"̮..

Start jam 11 pagi tadi beratus ratus biji durian telah dikopek dan dihidang dengan pulut santan.. Buah rambutan dengan manggis pun ada.. Semua makan sampai senak perut termasuklah aku.. skrang badan dah rasa sdikit panas..penangan durian agaknya nih.. dah benda free sedap pulak tu.. makan jer la sampai tak ingat hihi...
Sent from my BlackBerry Torch9800® Smartphone via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

rohayu osman said...

masyAllah... byk nye durian.... best mkn ramai2..

fiza said...

Sedapnya. Buah kegemaran saya.