nuffnang

Tuesday, December 25, 2012

Pure Marine Collagen Ungu Gred AAA

Ni yang dah siap direbus dengan daun pandan. Simpan dalam bekas dan masukkan dalam peti ais. Setiap pagi cedok antara 2-4 sudu letak dalam gelas dan campur dengan sedikit air panas. Kacau hingga hancur dan campur je dgn jus apa2 yang korang suka. Macam i suka campur dengan jus oren segera jenama twister tu. Memang sdap dan tak rasa apa2 pun. Kaya dengan vitamin C lagi..

Khasiat dia? Untuk cantikkan kulit dan kasi muka nampak glow2 gitu.. Cubalah :)

Sent from my BlackBerry Torch9800® Smartphone via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Suria Muhammad said...

pttla kak nur glowing.. Berapa rm kak nur? Mana nak amik ni?? akak dealer ke?