nuffnang

Wednesday, November 3, 2010

Anak Bujangku di Dera..

Iyyerr..anak bujangku telah didera dengan dipaksa memakai tudung oleh kakak2 sepupunya..menjadikan dia yang bernama boboy bertukar kepada gegirl sekejap..kuikuikui..jom tengok pic di bawah..TTAARRAA...
bila boboy menjadi gegirl..
Kejadian berlaku di dalam kereta semasa dalam perjalanan pulang ke kampung. Mangsa di katakan tersepit dengan tindakan kakak2 sepupunya yang kesemuanya perempuan dan tidak dapat berbuat apa2 selain merelakan diri diperlakukan sedemikan rupa..hua..hua.hua..

Mangsa yang keletihan terus tertido keletihan selepas kejadian tersebut  ^_^.
 krroosshhh...zzzzzzzzz
Sekian, laporan dari bilik berita di Kota Bharu.
Berita ditulis oleh- Bernama.

3 comments:

kakchik@ella said...

Hahaha .. dulu masa aiman kecik pun kita slalu pakaikan dia pakaian pompuan!! hehe ..

simple said...

haha sgt kesian your son! HEHEHEHE dia pun macam redha je eh diperlakukan sedemikian kekekee gelak i tengok semua gambar2 ur son

Princess Nur said...

hehehehe..dia malu giler bila i tunjuk pic dier kt dalam ni..