nuffnang

Thursday, November 11, 2010

Bila handphone daku tertinggal di rumah..

ni laa HP cikai aku..tertinggal satu ari kat umah haru biru dibuatnyer..

Balik umah tadi ingat nak tido lar skejap..tapi bila capai handphone daku yang tertinggal pagi tadi, tengok2 banyak la pulak sms dengan miss call yang aku dapat ari nih..

Alahaii..kadang2 dalam satu hari hp tu tak berbunyi pun ader tapi alih2 ari ni sampai 5-6 miss call pulak yang melekat..sms pun buleh tahan jgak..antaranya ialah:

Miss kol dari:
1. Pak mentua aku
2. Mak aku
3. Klien opis
4. No dari KL yang aku tatau sapa dia
5. Hubby

Tekan pulak bab SMS..hmm.bleh tahan jugak..antaranya..

Mesej Kawan No.1
>Salam..dah dapat detect ker bola dgn bip netball dok kat mana?

Mesej Kawan No.2
>Salam..mana gambar cium Piala Malaysia? hehe..

dan..yang paling aku haru skali bila baca mesej nii...

"boboy tertinggal wallet dalam kete abang..ayang tolong drop by kat skolah.Kasi duit makan.."


Pokoknya mesti ditebang aku baru baca sms ni kul 4.30 petang...maknanya????????

hhhuuuaaaaaa..kesian anak aku..tak makan la dia nampaknya kat skolah tadi..huhuhu...

2 comments:

Nanie said...

hehehe... sian nya kat boboy! selalu gak terlupa kasi duit sekolah kat anak... tapi mujur sekolah die sebelah opis...

Princess Nur said...

Nani, tu la pasal..budak tu bukannya nak meminjam ke aper..baru darjah 2..hehe..