nuffnang

Monday, November 15, 2010

Tanda2 demam mula menjelma...

Memang akak rasa tak selesa sangat ari ni..Dari semalam tetiba sakit dalam tekak..tanda2 demam selsema mula menjelma..asyik bersin, batuk2 dan badan rasa tak sedap..pejam mata terasa panas.. dari pagi tadi nak makan pun rasa takde selera.. tu pun kul 11.30 baru la makan nasik lemak yang staf tolong belikan..yang tak tahannya dia siap cakap "bos jangan komplen kalau tak sedap" hihi....

Kul 1 tadi kua jemput anak2 dari skolah..masa nak amik air semayang (zohor) tu tetiba tekak rasa gatal dan loya..apa lagi..bweekkk laa kat dalam toilet..keluar segala isi perut..huhu..

Back to office @ 2.30 pm..menahan pening sementara balik ni..tampal koyuk kat kiri kanan dahi..esok nak cuti ke tak? serba salah rasa..lusa dah nak raya..harap2 tak melarat la demam ni..

Sekarang muka dah pucat macam mayat..malas nak mekap. Mujur takde supplier datang opis..kalau tak letih nak melayan..mesti diaorang pun takut kalau tengok muka akak camni..mata pun dah merah macam ikan tak segar dalam pasar.. huhu..

Nota Kaki: Jangan2 ada isi..takkanlah???? haishhh...

6 comments:

Amirah Adnan said...

kak..kalo ade isi pon ape salahnye kan? hehehe.. jom kak, jawab tag kat blog mira :)

me suya said...

hehehe isi ape lagi kak.. kan dah muntah tadi.. ngeh3.. suya singgah baca je la..komen2.. nk update xnyempat..yeay!! lusa nk balik kelatey.. tp suya pun deman skunk ni..demam exam :(

Encik Suami said...

Jeng3x..ES rasa pun mgkn ada isi kowt.Klu ada..rejeki la tue.

SURIA AMANDA said...

kalau ada pun apa salahnya kan...jom la join da club sama ngan Lisa...

BLADE EDGE said...

salam akak...

skrg ni musim hujan. ramai la yg batuk2, bersin, demam, dsb..anak saya pun gitu, meragam jer sbb xsedap badan..

muntah2?? pi la wat test, mana tau ada sorg lg pulak..check saja xde hal la kan?? tgk result test, baru la tahu :-D

BLADE EDGE said...

anyway, get well soon...