nuffnang

Tuesday, November 23, 2010

Sejadah Corak Babi??

Astaghfirullahalazim...

sebab tu la kita harus berhati2 semasa membeli sesuatu barang agar tidak menyentuh sensitiviti kita sebagai umat Islam..

nak tau cerita selanjutnya sila klik DISINI.

4 comments:

rATu kEBaYA said...

betul tu... risau kalau jadi mcm nikan

hans said...

yups
macam2 hal skrg yg nak kenakan orang Islam kan
haih

P/S : Mat Rempit! Kawan Mat Rempit! Wayang! Terkejut!

BLADE EDGE said...

salam akak...

ada tgk muka dpn h.metro pg ni..

kalo xsilap, sblm ni ada jugak blog lain yg dah post berkenaan sejadah yg ada muka b**i ni. tp sejadah tu xde la warna-warni mcm kat h.metro tu..corak je sama..

anyway, hati2 la..

aNaYaNa said...

urmm..
mari kita sama2 berhati2..huhu