nuffnang

Monday, November 1, 2010

Percubaan minum Teh Serai Wangi..


Agak2 bila dengar namanya dah boleh bayangkan rasanya camner yer tak uolls? hihi..

ni nak citer sket uolls..
2 ari lepas kita terasa gatal la nak cuber produk ni
bukan aper..pasal kita memang tak bleh nengok produk2 baru kt pasaran neh
tambah2 bila baca bab khasiat yg derang tulis tu..mula la gatal miang nak mencubanyer
sampai terbawak ke alam mimpi..heheh..

so kita pun beli la satu peket
bawak balik umah truss rendam satu sachet

tapi bila sampai masa nak minum tu..
BBWWEEEKK!!
punyerla tak sedap rasa dier..
sampai nak termuntah..kekeke
..
ye lar..dah namanya pun SERAI
memang lar rasa SERAI takkan nak rasa OREN plak kan?!
nngeeeeeeeee!!

5 comments:

noor afzan said...

erk, tak mo beli la.
haha!

awak, jom vote saya jom kat sini

http://akaltunjang.blogspot.com/2010/10/senarai-calon-egbb.html

Princess Nur said...

ahahah..akak jer rasa x okey..owang laen ok kot..:)

Ellen said...

sedap ker ni dik..nak try la..kan serai ni boleh buang2 segala angin..hehhee...

Princess Nur said...

hehe..rasa serai kak..buleh bwek2 dibuatnyer..keke..

Agus Diong said...

Sya minum ok jer...mcm teh biasa