nuffnang

Tuesday, November 30, 2010

Lakukan Seks Bersaksi Mayat?? Errkkk...

Salam..lama btul rasanya tak bersiaran...rindu plak pada rakan2 bloggers sekalian..sory yer frens..keadaan sangat tidak mengizinkan lantaran keuzuran + kesibukan keje yang memanjang... :(((

By the way, me dah ok sket la..Alhamdulillah..cuma batuk2 still tak hilang agi..plus..aaii..ada plus2 lagi?? yup..pewot ni..aduss...sakitnya tak hilang lagi..dah 3-4 hari dah kena gastrix tahap gaban ni..susah btul la nk jaga pewot gastrix ni kan? lapar pun sakit..kenyang pun sakit..huhu...

Okeylah..tanak cakap pasal diri ini lagi..nanti uolls boring lak..ni haa..nak bercerita pasal berita yang aku baca kat KOSMO ari neh..tajuk dia 'SEKS SELEPAS BUNUH ISTERI' ..fuh bukan main besar lagi terpampang kt dada akhbar ari ni..

Kisahnya si suami yang curang dan telah membunuh isterinya lalu diletakkan di dalam almari dalam bilik tidur rumahnya..kemudian dia bawak balik teman wanitanya dan membuat hubungan seks di dalam bilik tidur mereka ketika mayat masih ada!!

Kesian dengan isterinya tu kan? agak2 dia ampunkan tak dosa2 suaminya tu di akhirat sana? hmm..entahlah..suaminya ni telahpun di dakwa di mahkamah dan proses perbicaraan sedang dijalankan. Kejadian berlaku pada 30 Disember 2009..

Astagfirullahalazim..aduhai..donia..donia..apa nak jadi? macam2 kisah terbit lately..bukan kat negara lain..tapi kat negara kita yang tercinta MALAYSIA...bukannya orang lain..tapi bangsa MELAYU seperti kita..bukan agama lain tapi orang ISLAM seperti kita..jadi..sapa yang nak jawab??

bak kata si Nabil..lu pikirla sendiri..eehhh?? jangannn begitu >>sama-samala kita  fikirkannya!!.

4 comments:

me suya said...

masyaALLAh.. mana pergi akal fikiran deme ni eyh kak nur.. tergamak membunuh, boleh pulak buat hal kejam gitu gaya. sedeyh2 ng orang-orang macam ni..tak tahu nak salahkan siapa

Princess Nur said...

itulah..bila akal sudah dikuasai oleh syaitan Laknatullah..

nora said...

eee camni pun ada

BLADE EDGE said...

salam akak...

tu bunyi mcm sakit mental jer...kalo org islam, kita bakal ditanya di akhirat berkenaan perkara tu...

so, semua org kene sama2 ambik iktibar...